شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

برترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۵۰۸۷۶
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
برترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال
در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مدافع عنوان قهرمانی در آتش بازی قعرنشین سوخت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، قبل از بازی دو تیم شهرداری ورامین قهرمان باشگاه‌های ایران و آسیا، یک درصد هم نمی‌شد تصور کرد که در پایان این بازی، راه یاب ملل بدون امتیاز و بدون برد بتواند عجیب‌ترین نتیجه لیگ را رقم بزند!
تیم قدرتمند شهرداری ورامین بعد از خلاصی از گرداب بازی‌های دو هفته پیش مقابل هورسان و خاتم، این هفته در آتش بازی شاگردان صادقیانی سوخت! راه یاب در این بازی موفق شد با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ با نتیجه سه بر صفر به بردی با ارزش دست پیدا کند و همه را شگفت زده کند. البته چنین روز‌های بد و تلخی در سر راه همه تیم‌های مدعی است و امروز نوبت تیم خوب ورامین بوده است.
در دیگر دیدار‌ها نیز تیم‌های شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان، سایپا، هورسان رامسر و خاتم اردکان توانستند از سد حریفان خود بگذرند.

برترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال
پاسور: امیر حسینی (سایپا)
سرعتی: اصغر نجفی (راهیاب ملل مریوان)
قدرتی: میثم صالحی (شهرداری ارومیه)
قطر پاسور: الکس (هورسان)
لیبرو: مجتبی یوسفی.
پدیده هفته: محمدرضا طهماسبی (راهیاب ملل مریوان)
بازیکن هفته: محمد صادقی
چهره هفته: پوریا یلی (شهرداری ارومیه)
مربی هفته:آرش صادقیانی (راهیاب ملل مریوان)
امتیاز اورترین بازیکن؛ الکس-۲۷ امتیاز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->